tisdag 24 november 2015

Söndagen i ett nötskal

Resten av söndagen sysselsatte vi oss med att luncha med indierna, gå igenom Barrys safarifoton, spela biljard på Malaika Beach Resort, äta på Villa Park och slutligen somna till en film. En avslappnad och lyckad söndag.  


18 GB med foton gick vi sammanlagt igenom. Tog sin stund men nu har vi fina bilder för livet. 
Malaika Beach Resort
Biltrubbel på väg hem från Malaika. Bra att vi för det mesta rör oss med två bilar. 
Behövdes en afrikan, en från Dubai, två finska flickor (en för att hålla upp motorhuven och en för att hålla i ficklampan) och en pappa för att få igång bilen. 
Jag och Barry på Villa Park. Stället där jag åt min första kycklingsoppa med händerna. Kycklingen här är oftast kokad med ben och allt och därför omöjlig att äta på något annat sätt. Barry: "I just love when a women eat with her hands" Jag: "Why??" undrade jag med soppans spad droppande från hakan. Blev besvarad med ett flin, så lite oklart blev det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar